Sport i Zdrowie rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

ZIO 2022 – trwa kampania informacyjna

Otwarty punkt konsultacji społecznych jest sercem kampanii, która ma na celu zachęcenie mieszkańców Krakowa do wzięcia udziału w konsultacjach społecznych oraz głosowania w referendum. Namiot sferyczny stanął w środę (30 kwietnia) na Rynku Głównym w Krakowie. Będzie czynny do 23 maja (piątek) w godz. 12:00-18:00.

Mieszkańcy będą mogli uzyskać w nim informacje na temat projektu Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2022, rozwiać swoje wątpliwości dotyczące przygotowań i organizacji tego wydarzenia oraz uzyskać odpowiedzi na nurtujące pytania.

- Naszym celem jest dotarcie do jak największej liczby mieszkańców z informacją o projekcie Zimowych Igrzysk Olimpijskich w 2022 r. w Krakowie i o tym co jego realizacja oznacza dla miasta i regionu – mówiła podczas konferencji prasowej Magdalena Sroka, Z-ca Prezydenta Miasta Krakowa i Przewodnicząca Komitetu Konkursowego Kraków 2022.

- ZIO to wspólne przedsięwzięcie wielu gmin. Jestem przekonany, że wspólnie z miastem Kraków i Komitetem Konkursowym uda nam się odnieść sukces – podkreślał Jacek Krupa, Członek Zarządu Województwa Małopolskiego i Wiceprzewodniczący Komitetu Konkursowego Kraków 2022.

Gościem specjalnym dzisiejszego spotkania była Natalia Czerwonka – łyżwiarka szybka, srebrna medalistka Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi, studentka krakowskiej Akademii Wychowania Fizycznego. Pytana o pomysł Organizacji ZIO w Krakowie odpowiadała – Zdobywałam medale w innych krajach, chciałabym móc odebrać je także przed własną publicznością podczas igrzysk w Krakowie. Warto uwierzyć w ideę organizacji takiego wydarzenia w Krakowie – dodała.

Kampania informacyjna opiera się na trzech przekazach: niskie nakłady finansowe poniesione przez Kraków; korzyści społeczne i finansowe dla mieszkańców (stworzenie dodatkowych miejsc prac, utworzenie mieszkań komunalnych) oraz korzyści środowiskowe i infrastrukturalne (walka ze smogiem, mniejsze korki w mieście).

Z uwagi na bardzo szeroką grupę docelową tj. wszyscy pełnoletni mieszkańcy Krakowa, wybrano różne nośniki, gwarantujące dotarcie do wszystkich grup wiekowych i społecznych: outdoor – billboardy, siatka wielkoformatowa na ICE Kraków oraz oklejenie tramwaju; digital signage – spot będzie emitowany w telewizji tramwajowej, autobusowej oraz w automatach KKM; telewizja – emisja plansz w TVP Kraków; reklama prasowa; reklama w Internecie. Wydany został także dodatek informacyjny, który będzie zawierał wszystkie najważniejsze informacje dotyczące projektu.

Kampania powstała na zlecenie Urzędu Miasta Krakowa. Za działania ambientowe odpowiada Komitet Konkursowy Kraków 2022.

pokaż metkę
Osoba publikująca: KATARZYNA CZUBERNAT
Podmiot publikujący: Wydział Informacji, Turystyki i Promocji Miasta
Data publikacji: 2014-04-30
Data aktualizacji: 2014-05-06
Powrót

Zobacz także

Znajdź