Odwiedź Kraków rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Destination Krakow po raz drugi

Rusza druga edycja kampanii promocyjnej Destination Krakow. Od 16 kwietnia  na kilkudziesięciu nośnikach na terenie Warszawy pojawi się reklama zachęcająca do przyjazdu do naszego miasta.

16 kwietnia rozpocznie się kampania promocyjna Krakowa Destination Krakow. Tym razem reklamy Krakowa pojawią sie w odświeżonej graficznie wersji. Kreację kampanii dostosowano bowiem do nowego systemu identyfikacji wizualnej miasta. Jej głównym elementem jest charakterystyczny i łatwo identyfikowalny z Krakowem skrót nazwy miasta KRK stosowany jest m.in. w międzynarodowej komunikacji na lotniskach oraz na dokumentach pocztowych. Szeroka paleta barw, której wykorzystanie umożliwia nowy system identyfikacji wizualnej miasta, podkreśla multikulturowość i różnorodność Krakowa.

Tegoroczna odsłona kampanii Destination Krakow będzie widoczna na nośnikach typu billboard (50 nośników) w Warszawie oraz inforscreen (31 nośników) w warszawskim metrze. Jej adresatami będą przede wszystkim mieszkańcy stolicy oraz polscy i zagraniczni turyści.

Dwutygodniowa ekspozycja billboardów i infoscreenów jest nagrodą za zwycięstwo w konkursie Złote Formaty, w ramach festiwalu Promocji Miast i Regionów 2011, w kategorii Kampanie Reklamowe. Jury konkursowe przyznało pierwsze miejsce realizowanej przez miasto Kraków w 2010 r. kampanii promocyjnej „Gołębie kręcą Kraków”.

Przypomnijmy, że pierwsza odsłona kampanii promocyjnej Krakowa, której towarzyszyło hasło Destination Kraków odbyła się w lipcu ubiegłego roku, grup docelową byli wówczas goście Prezydencji w UE. Plakaty reklamujące Kraków można było wówczas zobaczyć wportach lotniczych w pięciu miastach w Polsce: Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Gdańsku i Wrocławiu. Celem kampanii było ugruntowanie wizerunku Krakowa jako nowoczesnego, dynamicznego i przyjaznego centrum na mapie Europy, w którym historia i tradycja przenika się z nowoczesnością.Miasto promowało się na nośnikach wielkoformatowych w portach lotniczych, wykorzystując wizerunek Zamku Królewskiego na Wawelu, Teatru im. J. Słowackiego oraz zdjęcie fontanny – Żaka Krakowskiego na pl. Mariackim. (M/KF)

 

pokaż metkę
Osoba publikująca: PAWEŁ KRAWCZYK
Podmiot publikujący: Redakcja MPI
Data publikacji: 2012-04-10
Data aktualizacji: 2012-04-10
Powrót

Zobacz także

Znajdź