Sport i Zdrowie rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Piłkarska Ekstraklasa łączy miasta [WIDEO]

14 tysięcy przejechanych kilometrów, 63 dni zdjęciowe i 16 spotów. Ekstraklasa wraz z wiosennym powrotem na boiska bierze pod lupę najważniejsze i najciekawsze lokalizacje w miejscowościach klubów piłkarskich. W Krakowie powstały dwa filmy - o zespołach Cracovii i Wisły.

Specjalnie dedykowane spoty będą wyświetlane przed meczami Ekstraklasy w telewizji, w mediach społecznościowych, ale także w tramwajach, autobusach i na bilboardach.

- Od ponad pół roku, czyli od początku mojej kadencji, mocno podkreślam, że misją Ekstraklasy jest integracja środowiska lokalnego wokół klubu piłkarskiego - powiedział Dariusz Marzec, prezes zarządu Ekstraklasy SA. - Chodzi o wspólnotę celu kibiców, samorządu, biznesu i samego klubu, bo tylko na takiej podstawie można budować sukces sportowy.  W rozmowach z przedstawicielami samorządów słyszymy, że gra w Ekstraklasie to powód do dumy. Postanowiliśmy pokazać jak ważnym wydarzeniem dla każdej miejscowości i jej mieszkańców jest mecz Ekstraklasy. To moment, w którym stadion i miasto to jedność - dodał.

16 spotów przed każdym meczem

Dzięki ścisłej współpracy z każdym z miast, gdzie rozgrywane są mecze, firma Ekstraklasa Live Park, czyli producent sygnału telewizyjnego, przygotowała dedykowane spoty promocyjne. - Jest to unikalny projekt w skali naszego rynku. Ze względu na tak szeroką obecność rozgrywek Ekstraklasy na przygotowanie 16 spotów złożyło się 14 000 przejechanych kilometrów w ciągu 63 dni zdjęciowych - powiedział Marcin Serafin, dyrektor operacyjny Ekstraklasa Live Park. - Dla osiągnięcia jak najlepszego efektu, szczególnie przy trudniej dostępnych obiektach używaliśmy dronów, łącznie przez blisko 40 godzin - tłumaczył.

Sukiennice, Kościół Mariacki, Błonia i Wawel z Ekstraklasą w tle

W klipach promujących krakowskie zespoły Ekstraklasy zobaczymy m.in. Sukiennice, Kościół Mariacki, Błonia i Wawel. W pozostałych spotach znajdują się najważniejsze miejsca-symbole kojarzone m.in. z Gdańskiem, Poznaniem, Warszawą, Szczecinem, Zabrzem, Białymstokiem i Niecieczą.

pokaż metkę
Autor: TOMASZ RÓG
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący:
Data publikacji: 2016-02-10
Data aktualizacji: 2016-02-12
Powrót

Zobacz także

Znajdź