Komunikat archiwalny

Już po raz trzeci Aula Polska zawita do Krakowa

We wtorek 12 grudnia w Wyższej Szkole Europejskiej odbędzie się trzecie już spotkanie z cyklu krakowskiej „Auli Polskiej”. Będzie to kontynuacja poprzedniego tematu związanego ze skuteczną promocją i reklamą. Wydarzenie jest bezpłatne.

Już po raz trzeci Aula Polska zawita do Krakowa
Fot. materiały prasowe

Uczestnicy, jak w poprzedniej edycji, dowiedzą się, w jaki sposób sprawnie wykorzystywać narzędzia marketingowe, by osiągać lepsze efekty swoich kampanii reklamowych. I tym razem swoją wiedzą podzielą się eksperci i praktycy w branży.

Spotkanie otworzy wystąpienie Andrzeja Ogonowskiego z SMS.API pt. „SMS’s not dead”. Następnie na scenę wyjdzie Magdalena Urbaniak, specjalistka ds. PR z prelekcją pt. „Reklamie dziękujemy. 5 powodów, dla których biznes potrzebuje influencer marketingu”.

Następnie Michał Grzebyk z ContentHouse opowie o języku, jako kluczowym narzędziu efektywnej reklamy. Z kolei Patrycja Czak z OPCOMu podzieli się swoją wiedzą w prelekcji pt. „Prywatność i personalizacja, czyli o tym, jak prowadzić skuteczne kampanie reklamowe”.

– Bilety zarówno na pierwszą jak i drugą edycję rozeszły się w mgnieniu oka, a uczestnicy dopisali. Jak na wydarzenie, które dopiero zaczyna wpisywać się w krakowski klimat i w dodatku jest bezpłatne, jest to wielki sukces – mówi Anna Łowczowska, organizatorka wydarzenia.

„Aula Polska” to cykliczne, bezpłatne spotkania, odbywające się w 13 miastach Polski. W Krakowie będzie to już trzecia edycja. Patronat nad krakowską odsłoną objął Urząd Miasta Krakowa.

Spotkanie odbędzie się we wtorek, 12 grudnia o godzinie 19.00 w Wyższej Szkole Europejskiej na ul. Westerplatte 11. Zapisać można się pod tym linkiem. Liczba miejsc jest ograniczona.

Więcej informacji na stronie internetowej wydarzenia.

 

 

Tagi: biznes, wykład

Pokaż metkę
Osoba publikująca: MARGERITA KRASNOWOLSKA
Podmiot publikujący: Biuro Prasowe
Zobacz także