Nasze Miasto rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Magistrat stawia na profesjonalizm

Pracownicy krakowskiego magistratu doskonalą swoje umiejętności w zakresie budowania pozytywnych relacji z obywatelem, w tym szczególnie te przydatne w obsłudze tzw. trudnego klienta. Szkolenia organizowane są we współpracy z Okręgowym Inspektoratem Służby Więziennej w Krakowie.

Fot. pixabay.com

Urząd Miasta Krakowa kontynuuje współpracę z Okręgowym Inspektorem Służby Więziennej w Krakowie w zakresie poprawy bezpieczeństwa pracy pracowników magistratu oraz osób znajdujących się w ich otoczeniu. Instytucje podpisały porozumienie przewidujące przeprowadzenie nieodpłatnych szkoleń o tej tematyce przez funkcjonariuszy OISW. Szkolenia pracowników UMK dotyczą umiejętności radzenia sobie z agresywnym klientem. Będą się odbywać w sali OISW, nie rzadziej niż raz na kwartał. Weźmie w nich udział maksymalnie 20 osób.

Program szkolenia zakłada m.in. pogłębienie wiedzy z zakresu sposobów rozmowy z trudnym i wymagającym klientem, rozładowania napięcia i stresu powstającego podczas kontaktu, ochrony prawnej funkcjonariuszy publicznych oraz projektowania bezpiecznego miejsca pracy i pierwszej pomocy przedmedycznej.

pokaż metkę
Autor: MAŁGORZATA TABASZEWSKA
Osoba publikująca: TOMASZ RÓG
Podmiot publikujący: Biuro Prasowe
Data publikacji: 2018-04-12
Data aktualizacji: 2018-04-12
Powrót

Zobacz także

Znajdź