Rada Miasta rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Kraków otwarty na turystów

Kraków Travel, Kraków Experience, czy miejski portal Magiczny Kraków, to tylko niektóre ze stron internetowych służących turystom i dla turystów. O ich działaniu rozmawiano podczas spotkania radnych z Komisji Promocji i Turystyki.

Fot. Magiczny Kraków

Najpopularniejszym serwisem przeznaczonym dla turystów jest Kraków Travel. Turyści dzięki niemu mogą zaplanować swój pobyt w Krakowie, znaleźć wszystkie potrzebne informacje turystyczne, dotrzeć w miejsca zabytkowe dzięki zawartym tam mapom, znaleźć informacje o ciekawych wydarzeniach, a przede wszystkim znaleźć gotowy plan wycieczek. Turyści mogą wybrać gotowe wycieczki spośród 16 tras. Wśród nich mogą przejść „Drogą Królewską”, „Śladami św. Jana Pawła II”, ścieżkami „Żydowskiego Kazimierza”, czy na przykład trasą „Z biegiem Wisły”. Jak zapowiedział przedstawiciel Kraków Travel, w niedługim czasie możliwe, że powstanie kolejna trasa, dotycząca zielonego Krakowa, przebiegająca wzdłuż największych i najważniejszych krakowskich parków.

Przewodniczący Komisji Aleksander Miszalski pytał o media społecznościowe i ich wpływ na turystykę. Miasto posiada swój fanpage w mediach społecznościowych – Kraków Experience. Profil ten „lubi” prawie 120 tys. osób i ma szeroki zasięg międzynarodowy. - Pierwotnie profil został stworzony na Światowe Dni Młodzieży Kraków 2016, lecz biorąc pod uwagę wielką popularność tego fanpage’u oraz coraz większe zainteresowanie, szczególnie międzynarodowe, postanowiliśmy, aby służył on do promocji turystycznej miasta – mówiła Katarzyna Gądek, zastępca dyrektora Wydziału Promocji i Turystyki UMK.

pokaż metkę
Autor: Katarzyna Maleta-Madejska
Osoba publikująca: MAŁGORZATA KUBOWICZ
Podmiot publikujący: Kancelaria Rady Miasta Krakowa
Data publikacji: 2018-07-09
Data aktualizacji: 2018-07-09
Powrót

Zobacz także

Znajdź