Start rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Księga znaku i herb nagrodzone!

Barbara Widłak, autorka księgi znaku i herbu opracowanej w ramach Systemu Identyfikacji Wizualnej Miasta Krakowa, została laureatką nagrody głównej w pierwszej edycji ogólnopolskiego konkursu Polish Graphic Design Awards w kategorii „Identyfikacja wizualna”.

Fot. materiały prasowe

Celem konkurs Polish Graphic Design Awards (PGDA) jest uchwycenie jak najszerszego spektrum zjawisk i praktyk współczesnej komunikacji wizualnej, a także stworzenie platformy, w ramach której żadna z dziedzin związanych z grafiką nie jest faworyzowana na rzecz innej. Dlatego konkurs Polish Graphic Design Awards wyróżnia się dużą liczbą kategorii konkursowych, takich jak: identyfikacja wizualna, plakat, projektowanie krojów pism, ilustracja, wydawnictwa, prasa, infografika, wayfinding, opakowania, motion graphics, digital media, projektowanie eksperymentalne.

Główna nagroda w kategorii „Identyfikacja wizualna” została przyznana Barbarze Widłak. Barbara Widłak, adiunkt w katedrze Komunikacji Wizualnej Wydziału Form Przemysłowych Akademii Sztuk Pięknych im. J. Matejki w Krakowie, opracowała księgę znaku i herb, która wraz księgą znaku i logo oraz podręcznikiem opisującym użycie obydwu znaków, składa się na wdrożony w 2017 roku Systemu Identyfikacji Wizualnej Miasta Krakowa – więcej w zakładce.

Warto przypomnieć, że identyfikacja wizualna Krakowa jest dostrzegana i doceniana przez polskich i międzynarodowych gronach ekspertów zajmujących się komunikacją wizualną – otrzymała międzynarodową nagrodę RED DOT nazywaną „Oscarem dizajnu”, Kreaturę w konkursie organizowanym pod egidą „Media&Marketing Polska”, a także  dwie statuetki w konkursie „Transform Awards Europe 2018” przyznawane są przez grono ekspertów skupionych wokół wydawanego w Londynie branżowego magazynu „Transform Magazine” skoncentrowanego na tematach związanych z komunikacją oraz budowaniem, kreowaniem i rozwojem marek.

pokaż metkę
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Biuro Prasowe
Data publikacji: 2018-09-08
Data aktualizacji: 2018-09-12
Powrót

Zobacz także

Znajdź