górne tło

Kraków wśród najsilniejszych marek

Marka Kraków została uznana za jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku i otrzymała tytuł Superbrands Polska 2012 w VI edycji projektu Superbrands.

„To kolejna nagroda dla Krakowa, która potwierdza to, że jesteśmy konsekwentni w naszych działaniach w kreowaniu wizerunku miasta i to, że pozycja Krakowa i jego rozpoznawalność wciąż są niezachwiane” – mówi Prezydent Miasta Krakowa Jacek Majchrowski.

Tytuł Superbrands jest prestiżowym wyróżnieniem dla zespołów marketingowych, przyznawanym już od 16 lat w ponad 85 krajach. Wybór powierzany jest każdorazowo Radzie Marek - niezależnemu gremium ekspertów, podejmujących decyzje w oparciu o kryteria dotyczące m.in. rozpoznawalności marek, unikalnego charakteru korzyści, które oferują, oraz siły więzi z klientami. W tym roku wyboru dokonują także konsumenci. Głosowaniu poddano ponad tysiąc marek.

Najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku Międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd. wyłoniła po raz szósty. (KF)