górne tło

Madryt otwarty na Kraków. Targi Fitur 2014

W dniach 22 - 26 stycznia 2014 r. Kraków prezentował się w Madrycie podczas 34. edycji Międzynarodowych Targów Turystycznych FITUR.

Oprócz Krakowa i Małopolski, Polskie Stoisko Narodowe gościło następujących wystawców: Warszawę z Mazowszem, Gdańską Lokalną Organizację Turystyczną, a także biura turystyki przyjazdowej: Jan-Pol, Intercrac, Mazurkas, Vengo, GM Travel, Polandtour, Mazovian Travel oraz Furnel Travel. Tegoroczna edycja madryckich targów odbywała się pod hasłem „Przyjedź do Polski, przeżyj swoją bajkę" i była kontynuacją kampanii promocyjnej POT rozpoczętej rok wcześniej.

Na terenie polskiego stoiska przeprowadzone zostały akcje promocyjne pod nazwą Happy Hours. W ich trakcie goście mieli możliwość skosztować polskich produktów i wygrać atrakcyjne nagrody, ufundowane przez nasze miasto oraz Warszawę i Gdańsk. Muzyka jazzowa na żywo przyciągała interesujący nas profil turysty, zatrzymując go na stoisku na dłużej. Polskie stoisko narodowe odwiedził Ambasador RP w Hiszpanii Tomasz Arabski.

Przez trzy pierwsze dni targów na stoisku polskim gromadzili się dziennikarze, kontrahenci biur polskich oraz osoby z branży turystycznej. Spotkania poświęcone były walorom turystycznym naszego kraju promowanym zgodnie z najnowszą kreacją POT. Dwa ostatnie dni targów należały do klientów indywidualnych, którzy licznie przybyli na stoisko Krakowa.

W sumie podczas trwania targów odbyło się kilkadziesiąt rozmów z dziennikarzami, branżą międzynarodową oraz indywidualnymi klientami, które powinny zaowocować licznymi przyjazdami do naszego miasta.
Stoisko Krakowa i Małopolski - jako wiodący cel podróży Hiszpanów do Polski - miało jak co roku bardzo dobrą lokalizację na terenie Polskiego Stoiska Narodowego, dzięki czemu zainteresowani bez trudu je odnajdywali.