W dniach 4 – 10 marca 2014 r. Kraków uczestniczył w 48. Międzynarodowych Targach Turystycznych ITB Berlin.
Organizowane od 1966 roku targi berlińskie to od lat jedno z najważniejszych i najbardziej prestiżowych spotkań światowej branży turystycznej. Wydarzenie to gromadzi nie tylko reprezentantów światowej branży turystycznej, ale również przedstawicieli rządów, samorządów i regionów, członków korpusu dyplomatycznego, polityków i przedstawicieli biznesu.
Ekspozycja Krakowa i Małopolski na targach w Berlinie, z wykorzystaniem campera i konsekwentne eksponowanego motywu korala w wizerunku, należała do jednych z najbardziej oryginalnych i pomysłowych kreacji podczas ITB 2014.
Polskie Stoisko Narodowe (hala 15.1 o powierzchni 1 476 m2) przygotowane przez Polską Organizację Turystyczną i jej berlińskie przedstawicielstwo zgodnie z założeniami kampanii POLAND COME AND FIND YOUR STORY oraz oficjalnym brandingiem MŚ Mężczyzn w Piłce Siatkowej zajęło drugie miejsce w konkursie na najlepszą europejską ekspozycję. Nagrodę SECOND BEST EXHIBITOR ITB 2014 w kategorii Europa odebrał Jan Wawrzyniak, Dyrektor Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej w Berlinie.
Tegoroczne targi ITB, których krajem partnerskim był Meksyk, zgromadziły ponad 11 tysięcy wystawców z ponad 180 krajów świata, a liczba odwiedzających targi osiągnęła liczbę 170 tysięcy osób.