górne tło

Strategia Promocyjna Krakowa – trwają konsultacje

Od 22 czerwca do 5 lipca 2016 r. trwają konsultacje społeczne, których celem jest wypracowanie koncepcji Programu Strategicznego Promocji Miasta Krakowa na lata 2016–2022. Zapraszamy do udziału!

Podczas konsultacji odbędą się dwa spotkania informacyjne. Uczestnicy zapoznają się z koncepcją programu i zawartymi w nim założeniami. Projekt programu dostępny jest w serwisie internetowym „Dialog Społeczny”, w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Krakowa. Na stronach: www.dialogspoleczny.krakow.pl oraz www.bip.krakow.pl znajduje się również formularz konsultacji.

Harmonogram spotkań

Wypełnione formularze konsultacyjne należy dostarczać w nieprzekraczalnym terminie do 5 lipca 2016 r. (decyduje data stempla pocztowego) na:

Program Strategiczny Promocji zakłada zaplanowanie kluczowych przedsięwzięć promocyjnych aż do roku 2022, odnoszących się do różnych grup docelowych (mieszkańcy, turyści, przedsiębiorcy) i związanych z różnymi obszarami aktywności miasta (od turystyki, przez przedsiębiorczość, kulturę, sport, po edukację czy bezpieczeństwo i zarządzanie środowiskowe). Istotą programu jest określenie zarówno wytycznych strategicznych (cele, grupy docelowe, główna idea promocyjna Krakowa i in.), jak i podstawowych ram realizacyjnych promocji miasta do roku 2022.