Rozpoczyna się kolejna edycja konkursu Mecenas Kultury Krakowa. Jego celem jest wspieranie i propagowanie współpracy pomiędzy środowiskiem gospodarczym a środowiskiem artystycznym, instytucjami kultury oraz gospodarzami obiektów zabytkowych na terenie Krakowa.
Tytuły Mecenasa Kultury Krakowa przyznawane są corocznie za miniony rok kalendarzowy, w czterech równorzędnych kategoriach:
Tytuł „Mecenas Kultury Krakowa” przyznaje Prezydent Miasta Krakowa na wniosek Bractwa Mecenatu Kultury. Do zgłaszania kandydatur uprawnione są osoby prywatne, instytucje publiczne, stowarzyszenia i fundacje.
Formularze wniosków o przyznanie tytułu: Mecenas Kultury Krakowa, można pobrać w Kancelarii Magistratu, pl. Wszystkich Świętych 3-4 oraz z Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Krakowa: www.bip.krakow.pl, gdzie zamieszczone zostały szczegółowe informacje o konkursie (Procedura KD-10).
Wnioski należy składać w Kancelarii Magistratu, pl. Wszystkich Świętych 3-4, od 12 lutego do 30 kwietnia 2017 r.
Dodatkowych informacji udziela Wydział Kultury i Dziedzictwa Narodowego, nr telefonu 12 616 1913.