górne tło

O mentoringu i perspektywach rozwoju w krakowskich szkołach

Jak wspierać młodych w rozwoju osobistym i poprowadzić na właściwą drogę zawodową? O tych zagadnieniach będą dyskutować goście i uczestnicy konferencji „Mentoring w szkole – perspektywy rozwoju”, która odbędzie się w środę, 27 marca, w Urzędzie Miasta Krakowa, przy pl. Wszystkich Świętych 3-4. Udział w konferencji jest bezpłatny.

Podobnie, jak podczas poprzednich konferencji, program wydarzenia skupi się na zagadnieniu mentoringu w funkcjonowaniu placówek. Celem jest zaprezentowanie, jak mentoring, rozwijający się w Polsce jako forma pracy indywidualnej, może być przydatny w szkole.

– Mentoring to praca tych, którzy chcą dzielić się swoją wiedzą praktyczną z mniej doświadczonymi. Dzięki mentorom łatwiej opanowują swoje zadania lub przechodzą drogę swojego rozwoju – wyjaśniają organizatorzy ze Stowarzyszenia Mentorów PROMENTOR. Organizacja na co dzień współpracuje ze Szkołą Podstawową nr 12, która jako pierwsza krakowska placówka i jedna z pierwszych w Polsce zdecydowała się na wdrożenie procesów mentoringowych w gronie pedagogicznym.

O tym, jak zatem wdrażać mentoring i kto może na nim skorzystać, będzie można dowiedzieć się podczas marcowej konferencji. Do 20 marca organizatorzy przyjmują zapisy uczestnictwa: biuro@promentor.pl. Decyduje kolejność zgłoszeń.
 

Program: