górne tło

Przedsiębiorcza sztuka

Czy sztuka może istnieć w świecie biznesu? Jak przebiega granica między sztuką a przedsiębiorczością? Czym jest komercjalizacja sztuki? – odpowiedzi na te pytanie przyniosą, odbywające się w dniach 28-29 listopada (w gmachu Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie) spotkania „Proarte – sztuka przedsiębiorcza".

Tegoroczna, III edycja spotkań poświęconych związkom sztuki i biznesu, skierowana jest nie tylko do osób zajmujących się sztuką profesjonalnie, ale także do wszystkich tych, którzy związkami działalności artystycznej z przedsiębiorczością są po prostu zainteresowani.

Program imprezy obejmuje dwie części: część teoretyczną (panele dyskusyjne), jak również praktyczną (szkolenia i warsztaty). Uczestnicy spotkań będą mogli dowiedzieć się m.in. o szansach i wyzwaniach artysty na kreatywnym rynku, o skutecznych metodach nawiązywania współpracy z kreatywnymi agencjami czy też zdobyć informacje o mechanizmach branży reklamowej.

Obok wiedzy, spotkania oferują także zdobycie praktycznych umiejętności. Szkolenia i warsztaty, skierowane głównie do studentów krakowskiej ASP pomogą im efektywnie organizować swoją pracę, skutecznie zarządzać czasem czy też podnieść umiejętność interpersonalnego komunikowania się.

Spotkania „Proarte - sztuka przedsiębiorcza" organizowane są pod patronatem Rektora Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie. Szczegółowy program imprezy znaleźć można na stronie: www.biurokarier.asp.krakow.pl (DP).