Kraków po raz 21. promował się w Cannes

Od 13 do 16 marca we francuskim Cannes odbyły się największe w Europie Targi Inwestycji i Nieruchomości MIPM 2018, na których Kraków już po raz 21. zaprezentował ofertę inwestycyjną miasta. Jak w latach poprzednich stolica Małopolski promowała się na prawie 60-metrowym stoisku w prestiżowej przestrzeni wystawowej pałacu festiwalowego Riviera Hall.

Kraków po raz 21. promował się w Cannes
Fot. Wydział Rozwoju Miasta UMK

Promocja Krakowa podczas targów skupiała się na dużych projektach, którym - zgodnie z tym co zapisane z Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Krakowa, jak również w Krakowskiej Strategii Rozwoju - przyświeca hasło rozwój a nie ekspansja. Do projektów tych zaliczają się: Kraków Nowa Huta Przyszłości, Kraków Airport oraz Kraków Nowe Miasto w Płaszowie-Rybitwach.

Jak co roku prezentowana była również miejska oferta inwestycyjna, dostępna także na stronie internetowej www.business.krakow.pl. Miasto prezentowało nieruchomości pod zabudowę komercyjną, m.in. działki przy ul. Olszeckiej, ul. Radzikowskiego, jak również mieszkaniową, m.in. działki przy ul. Twardowskiego, ul. Kijowska oraz adaptację fortów: fort 48a Mistrzejowice, fort 48 Batowice, fort 50 Prokocim oraz fort 50a Lasówka.

Udział w tej najważniejszej i najbardziej prestiżowej imprezie targowej Starego Kontynentu daje Krakowowi niepowtarzalną szansę na umacnianie w środowisku biznesowym mocnej, silnej i konkurencyjnej marki Krakowa jako miasta o sprzyjającym klimacie inwestycyjnym. Na cztery marcowe dni pałac festiwalowy oraz całe Cannes stają się miejscem spotkań przedstawicieli najpoważniejszych firm branży inwestycyjnej, rynku nieruchomości, biur architektonicznych, pism branżowych, najważniejszych miast i regionów z całego świata.

Pokaż metkę
Osoba publikująca: JULIA ŻYLINA-CHUDZIK
Podmiot publikujący: Otwarty na świat
Zobacz także
Przedstawicielstwa zagraniczne w Krakowie