Komunikat archiwalny

„Drugie” miasta Grupy Wyszehradzkiej rozpoczynają współpracę marketingową

Co łączy Kraków, czeskie Brno, słowackie Koszyce i węgierski Debreczyn? Wszystkie są największymi – po stolicach – miastami w swoich krajach. Wszystkie też chcą współpracować na polu marketingu i turystyki. Na pomysł spotkania i warsztatów miejskich specjalistów ds. marketingu wpadło Stowarzyszenie Promocji Turystyki Miast Debreczyn i Hortobagy.

„Drugie” miasta Grupy Wyszehradzkiej rozpoczynają współpracę marketingową
Fot. Kraków Otwarty Na Świat

Dzięki grantowi ze środków Funduszu Wyszehradzkiego Węgrom udało się zaprosić przedstawicieli pozostałych miast i zorganizować we wrześniu warsztat: „N4 non-capital cities tourism workshop", którego celem było przedyskutowanie szans i możliwości przyszłej współpracy, ale też zewnętrznego jej finansowania.

Są już pierwsze efekty współpracy realizowanej na podstawie listu intencyjnego partnerów podpisanego w Debreczynie (dokument parafowała w Krakowie wiceprezydent Magdalena Sroka): w serwisie Facebook powstanie profil promujący oferty, atrakcje turystyczne i wydarzenia ze wszystkich czterech miast, uczelnie zajmujące się turystyką (wśród nich krakowski AWF) przeprowadzą wśród studentów badania rozpoznawalności i siły marek Brna, Debreczyna, Krakowa i Koszyc. A w kolejnym rozdaniu grantów Funduszu Wyszehradzkiego w 2017 roku, partnerzy będą aplikować wspólnie już o większe środki. Oby z sukcesem!

Pokaż metkę
Autor: Szymon Gatlik
Osoba publikująca: IZABELA HAUPT
Podmiot publikujący: Otwarty na świat
Zobacz także
POLECAMY
Newsletter
Zapisz się
Przedstawicielstwa zagraniczne w Krakowie