Start rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Krakow Experience. Kampania Krakowa w mediach społecznościowych!

Miasto Kraków rozpoczęło stałą kampanię promocyjną w mediach społecznościowych. Oficjalny profil turystyczny naszego miasta odnajdziecie w serwisach używanych przez miliony ludzi na całym świecie: Facebook, Twitter oraz Instagram. Jego celem jest promocja bogatej oferty Krakowa i ukazanie naszego miasta jako atrakcyjnej turystycznej destynacji dla osób z Polski i zagranicy.

Kraków jest dziś jednym z najlepiej rozpoznawalnych na świecie polskich miast i ważnym punktem na turystycznej mapie Europy – rocznie odwiedza go ponad 10 milionów gości z całego świata. Dobrze rozwinięta sieć połączeń kolejowych, drogowych i lotniczych sprawia, że Kraków jest również jednym z najlepiej dostępnych miast Europy Środkowej, zarówno na krótkie odwiedziny, jak i na dłuższy pobyt.

Kampania Krakowa w mediach społecznościowych opiera się na cyklicznych publikacjach oraz promocji wizerunkowej Krakowa jako ważnego ośrodka akademickiego, miasta o bogatej kulturze i historii. Jej założeniem jest stała interakcja z internautami w oparciu o informacje ze stałych grup tematycznych: Kraków (Pomysł na Kraków, Kraków tips&tricks, Kraków day&night, Miejsca których nie znasz), Lifestyle (Kulinarna mapa miasta, Ciekawe wydarzenia, Pamiątki z Krakowa), Historia (Historia jest ciekawa, Kraków kiedyś i teraz), Światowe Dni Młodzieży (Odliczamy, Ciekawostki, Wydarzenia, Liczby), Real Time.

pokaż metkę
Osoba publikująca: IZABELA HAUPT
Podmiot publikujący: Otwarty na świat
Data publikacji: 2016-06-06
Data aktualizacji: 2016-06-13
Powrót

Zobacz także

Znajdź