Start rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Odpowiedź na tekst Bartosza Piłata

Bartosz Piłat poruszył w swoim artykule „Budżet tryska fontannami" („GW", 30 listopada 2013 r.) wiele wątków.

Oceny dotyczące budowy pomnika Matejki czy organizacji Sylwestra na Rynku dowodzą wyłącznie tego że Pan Redaktor lubi pokazać, że zawsze ma odmienne zdanie, często wbrew mieszkańcom Krakowa. Trudno polemizować z taką postawą. Sprawy polityki rowerowej wyjaśnia z kolei na łamach dzisiejszej „GW" przedstawiciel ZIKiT.

Ja chcę natomiast odnieść się do kwestii logotypu. Otóż nie jest prawdą, że miasto chce zmienić swój logotyp lub system identyfikacji wizualnej (tzw. manual, czyli dokument określający standardy i zasady projektowania miejskich materiałów informacyjno-promocyjnych). Zapytanie ofertowe dotyczyło modyfikacji oraz rozszerzenia istniejącego już systemu, tak aby lepiej dopasować go do potrzeb instytucji miejskich, które mają go stosować. Tym samym miało na celu doprowadzenie do dalszej profesjonalizacji miejskich wydawnictw. Taką modyfikację może przeprowadzić wyłącznie dysponująca odpowiednimi narzędziami firma lub agencja. Pisanie i sugerowanie jakoby miasto zmieniało logo jest nieprawdziwe i nieuczciwe.

Filip Szatanik

Zastępca Dyrektora ds. Informacji

Wydział Informacji Turystyki i Promocji Miasta

Urząd Miasta Krakowa

pokaż metkę
Autor: FILIP SZATANIK
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Wydział Informacji, Turystyki i Promocji Miasta
Data publikacji: 2013-12-04
Data aktualizacji: 2013-12-06
Powrót

Zobacz także

Znajdź