Komunikacja rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Krakowscy kontrolerzy doszlifują język angielski

Firma Renoma, chcąc zwiększyć jakość obsługi pasażerów krakowskiej komunikacji, postanowiła zorganizować dla swoich pracowników bezpłatne lekcje języka angielskiego. Lekcje skierowane są do wszystkich kontrolerów, którzy nie znają tego języka i chcieliby podjąć się jego nauki. Zajęcia rozpoczną się od przyszłego tygodnia.

Fot. ZIKiT

Do tej pory przynajmniej jedna osoba w każdej parze kontrolerów posługiwała się językiem angielskim. W okresie wakacji z inicjatywy Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu kontrolerzy tej firmy dysponowali specjalnie przygotowanymi „wizytówkami” z komunikatami w tym języku. Zawierały one informacje dotyczące zakupu i kasowania biletów oraz te odnośnie reklamacji. Inicjatywa pokazania kontrolera jako osoby niosącej pomoc została bardzo pozytywnie odebrana przez mieszkańców i turystów.

- Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy z firmą Renoma. Nowa inicjatywa sprawi, że jakość obsługi pasażerów będzie jeszcze wyższa. Model w którym kontroler pomaga, sprawdza się i będziemy go kontynuować – powiedział Łukasz Franek, zastępca dyrektora ZIKiT ds. transportu.

Zajęcia prowadzone będą w krakowskim oddziale firmy. Czas trwania kursu będzie uzależniony od postępów w nauce osób biorących w nich udział. Lektorzy kładą duży nacisk na zdobycie umiejętności w kwestii poprawnej komunikacji po angielsku z pasażerem. Po zakończonym kursie kontroler będzie mógł m.in. udzielić pomocy przy zakupie i skasowaniu biletu, wskazać drogę czy kierunek.

Zajęcia będą w całości finansowane przez firmę Renoma.

pokaż metkę
Autor: KAMIL POPIELA
Osoba publikująca: KATARZYNA PUSTUŁKA
Podmiot publikujący: Biuro Prasowe
Data publikacji: 2017-10-13
Data aktualizacji: 2017-10-13
Powrót

Zobacz także

Znajdź