Komunikacja rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

ZTP zamknięty dla bezpośredniej obsługi klienta

Od wtorku, 17 marca siedziba Zarządu Transportu Publicznego jest dostępna wyłącznie dla pracowników. Prosimy, by załatwianie spraw odłożyć w czasie.

Fot. ZIKiT

Wszelkie dokumenty i wnioski będzie można złożyć elektronicznie na adres e-mail sekretariatu: sekretariat@ztp.krakow.pl, bądź poprzez wrzucenie korespondencji do odpowiedniego pojemnika  umieszczonego w Urzędzie Miasta Krakowa na pl. Wszystkich Świętych 3-4.

Komunikat biura Z.W. Renoma

Uwaga pasażerowie! W trosce o bezpieczeństwo, w przypadku otrzymania wezwania do zapłaty z tytułu braku biletu, zaleca się korzystanie z drogi elektronicznej w przypadku chęci:

  • okazania ważnego na moment kontroli biletu okresowego zapisanego na kartach miejskich na adres: reklamacje.krakow@zwrenoma.pl;
  • dokonania płatności tytułem opłaty dodatkowej bądź opłaty manipulacyjnej na nr rachunku: 65 1090 1098 0000 0001 3176 8346 Santander Bank Polska S.A.;
  • złożenia reklamacji na adres: reklamacje.krakow@zwrenoma.pl.

Prosimy o ograniczenie wizyt osobistych w Punkcie Obsługi Klienta.

W przypadku pytań możliwy jest kontakt telefoniczny pod numerem 12 306 77 11 lub mailowy na adres: kontakt.krakow@zwrenoma.pl w godzinach urzędowania: poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek w godz. 8.00-16.00 oraz środy w godzinach 10.00-18.00

pokaż metkę
Autor: Kamil Popiela
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
Data publikacji: 2020-03-17
Data aktualizacji: 2020-03-17
Powrót

Zobacz także

Znajdź