ZTP zamknięty dla bezpośredniej obsługi klienta
Od wtorku, 17 marca siedziba Zarządu Transportu Publicznego jest dostępna wyłącznie dla pracowników. Prosimy, by załatwianie spraw odłożyć w czasie.
Wszelkie dokumenty i wnioski będzie można złożyć elektronicznie na adres e-mail sekretariatu: sekretariat@ztp.krakow.pl, bądź poprzez wrzucenie korespondencji do odpowiedniego pojemnika umieszczonego w Urzędzie Miasta Krakowa na pl. Wszystkich Świętych 3-4.
Komunikat biura Z.W. Renoma
Uwaga pasażerowie! W trosce o bezpieczeństwo, w przypadku otrzymania wezwania do zapłaty z tytułu braku biletu, zaleca się korzystanie z drogi elektronicznej w przypadku chęci:
- okazania ważnego na moment kontroli biletu okresowego zapisanego na kartach miejskich na adres: reklamacje.krakow@zwrenoma.pl;
- dokonania płatności tytułem opłaty dodatkowej bądź opłaty manipulacyjnej na nr rachunku: 65 1090 1098 0000 0001 3176 8346 Santander Bank Polska S.A.;
- złożenia reklamacji na adres: reklamacje.krakow@zwrenoma.pl.
Prosimy o ograniczenie wizyt osobistych w Punkcie Obsługi Klienta.
W przypadku pytań możliwy jest kontakt telefoniczny pod numerem 12 306 77 11 lub mailowy na adres: kontakt.krakow@zwrenoma.pl w godzinach urzędowania: poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek w godz. 8.00-16.00 oraz środy w godzinach 10.00-18.00