Biznes rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Kraków Nowa Huta Przyszłości promuje przedsiębiorców

100 proc. punktów – taki wynik uzyskał wniosek o dofinansowanie ze środków unijnych dla projektu „Krakow Metropolitan Area for Business 2”. Projekt jest realizowany przez Kraków Nowa Huta Przyszłości SA, w partnerstwie z Fundacją Małopolska Izba Samorządowa.

Fot. materiały prasowe

Projekt „Krakow Metropolitan Area for Business 2” (KMA4Business) został wybrany w naborze ogłoszonym przez Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości.

Cel projektu

Celem KMA4Business jest wsparcie biznesu z regionu, w szczególności poprzez promowanie na arenie międzynarodowej wizerunku małopolskich przedsiębiorstw. Jest to przedstawienie przedsiębiorców jako wiarygodnych partnerów, a także twórców wysokiej jakości produktów.

Dla kogo?

Głównymi beneficjentami projektu są firmy z sektora MŚP, a w szczególności te działające w Krakowskim Obszarze Funkcjonalnym, obejmującym – poza Krakowem – 14 otaczających go gmin, w tym Niepołomice, Skawina, Świątniki Górne i Wieliczka. Będzie to ściśle dobrana grupa, która po ukończeniu programu będzie też stanowić grono ekspertów dla innych małych i średnich przedsiębiorstw z Małopolski. Eksperci będą mogli wesprzeć innych przedsiębiorców w zakresie praktycznych aspektów przygotowania oferty inwestorskiej i prowadzenia negocjacji.

Projekt jest kontynuacją przedsięwzięcia o tej samej nazwie, realizowanego przez Kraków Nowa Huta Przyszłości SA od roku 2019 w partnerstwie z Miastem Kraków, Stowarzyszeniem Metropolia Krakowska i Izbą Przemysłowo-Handlową w Krakowie. Do tej pory, w jego ramach, zrealizowano szereg działań z zakresu szeroko rozumianej promocji gospodarczej.

Były wśród nich takie działania, jak: wyjazdowe misje gospodarcze oraz organizacja stoisk na najważniejszych targach inwestycyjnych w Europie i Azji.

KMA4Business to także organizacja prezentacji promujących małopolską gospodarkę, konferencji oraz spotkań podczas targów branżowych i wizyt studyjnych dla przedstawicieli firm zagranicznych. W ramach kampanii wizerunkowej stworzono również platformę komunikacyjną.

Projekty „Krakow Metropolitan Area for Business” 1 i 2 realizowane są dzięki dofinansowaniu z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 w ramach 3. Osi Priorytetowej „Przedsiębiorcza Małopolska”, Działanie 3.3 „Umiędzynarodowienie małopolskiej gospodarki”, Poddziałanie 3.3.1 „Promocja gospodarcza Małopolski”.

pokaż metkę
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
Data publikacji: 2020-09-15
Data aktualizacji: 2020-09-15
Powrót

Zobacz także

Znajdź