Awaria biletomatów komunikacji miejskiej usunięta
Zewnętrzny operator płatności bezgotówkowych poinformował, że we wszystkich automatach biletowych (mobilnych i stacjonarnych) została przywrócona funkcjonalność systemu płatniczego – donosi Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie.
Przypominamy, że pasażerowie Komunikacji Miejskiej w Krakowie mają możliwość nabywania biletów jednorazowych:
- z wykorzystaniem mobilnych platform: iMKA, jakdojade.pl, moBilet, mPay, SkyCash, zbiletem.pl
- w punktach sprzedaży biletów: „Dworzec Główny Wschód”, os. Centrum D bl. 7, ul. Krowoderskich Zuchów 8a, ul. Podwale 3/5, ul. Powstańców Wielkopolskich 6.
Bilety okresowe można zakupić z wykorzystaniem aplikacji: iMKA, mKK, mKKM, w punktach sprzedaży biletów lub na stronie internetowej ebilet.kkm.krakow.pl.