górne tło

Biznesowe spotkania w muzeach

„Muzea, teatry, obiekty historyczne jako miejsca spotkań biznesowych – wyzwania i korzyści" – to tytuł konferencji, która odbędzie się w Krakowie 29 marca (czwartek). Udział w niej mogą wziąć przedstawiciele muzeów, teatrów, galerii, innych obiektów zabytkowych oraz firm zajmujących się organizacją konferencji i wydarzeń biznesowych w tego typu obiektach.

Konferencja odbędzie się w Oddziale Muzeum Narodowego – Pałac Biskupa Ciołka przy ul. Kanoniczej 17, w godz. 10.30-14.00. Jej organizatorami i są: Urząd Miasta Krakowa (Krakow Convention Bureau Wydziału Informacji, Turystyki i Promocji Miasta) oraz Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce.

Zgłoszenia udziału z podaniem imienia i nazwiska uczestnika, reprezentowanej instytucji oraz kontaktu telefonicznego i mailowego prosimy przesyłać na adres info@a05.pl, do 28 marca Liczba miejsc ograniczona.

Program konferencji: Marketing obiektów kultury – wyzwania XXI wieku (dr Agata Niemczyk, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie); Konferencja w muzeum – szansa czy konieczność? (Piotr Wilczek, Prezes Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce); Muzeum, teatr, galeria – wszystko na sprzedaż? (Wojciech Gorczyca, Wicedyrektor Teatr Rozmaitości w Warszawie); Obiekt historyczny jako cel działalności biznesowej (Stowarzyszenie Hotele Historyczne w Polsce); studia przypadków obejmujące: zagrożenia, koszty, korzyści, strategie rynkowe, konkurencję - Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie i Muzeum Narodowe w Krakowie. (KF)