Przebudowa ulicy Igołomskiej pochłonie więcej kosztów niż przewidywano. Wszystko przez to, że potrzebne są dodatkowe prace. Poinformował o tym radnych z Komisji Infrastruktury Marcin Hanczakowski, p.o. Dyrektora Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu.
Te dodatkowe prace to przede wszystkim wzmocnienie podłoża pod jezdnią. Bez tego w jezdni mogą szybko pojawić się dziury i wgłębienia. - Nie przewidzieliśmy tego, ponieważ to co zastaliśmy na miejscu odbiegało od wyników badań geologicznych z 2010 r. Okazało się, że grunty położone wzdłuż kombinatu nowohuckiego okazały się o wiele mniej nośne – mówił Marcin Hanczakowski.
Przewodniczący Komisji Edward Porębski pytał, czy te dodatkowe prace oznaczają przesunięcie terminu oddania inwestycji. Okazuje się, że tak. Ulica Igołomska miała być gotowa pod koniec przyszłego roku, ale ostatecznie prace zakończą się na wiosnę 2020 roku.
Następnie radni pozytywnie zaopiniowali projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XXXVII/625/16 w sprawie utworzenia przez Gminę Miejską Kraków jednoosobowej spółki Trasa Łagiewnicka spółka akcyjna (druk nr 2951).