23 lutego wznowione zostało przyjmowanie zgłoszeń do 15. Mini Cracovia Maraton im. Piotra Gładkiego, który odbędzie się 23 kwietnia. Przypominamy, że w związku z sytuacją epidemiologiczną w kraju ustalony został limit startujących – 1000 zawodników. W chwili wznowienia zapisów na liście startowej znajdowały się 132 osoby i dostępnych było jeszcze 868 pakietów startowych.
Już po raz 15. uczestnicy Mini Cracovia Maraton uczczą pamięć Piotra Gładkiego – triumfatora IV edycji krakowskiego maratonu, który jako pierwszy (i jedyny dotychczas) Polak wygrał Cracovia Maraton, a dwa tygodnie później tragicznie zginął w wypadku drogowym. Trasa ma długość 4,2 km. Należy ją pokonać w czasie do 45 minut. W biegu mogą wziąć udział osoby, które najpóźniej w dniu imprezy ukończą 13 lat.
Zapisy internetowe do 15. Mini Cracovia Maraton im. Piotra Gładkiego przyjmowane są TUTAJ. Przed rejestracją, prosimy zapoznać się z REGULAMINEM wydarzenia.
W związku z sytuacją epidemiologiczną w kraju, która powoduje wyjątkowe okoliczności wymagające wprowadzenia szczególnych środków i rozwiązań, poszczególne zapisy w regulaminie są/będą uzależnione od aktualnie obowiązujących przepisów prawa i wytycznych wskazanych na stronach www.gov.pl.
Ustalony został limit startujących – 1000 zawodników. Limit uczestników może ulec zmianie – w przypadku zmiany wytycznych i regulacji prawnych dotyczących organizacji imprez w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.
W rywalizacji nie mogą wziąć udziału osoby, które w dniu wydarzenia:
Dokonując zgłoszenia do biegu, zawodnik oświadcza, że jest świadomy zagrożeń mogących pojawić się w związku ze startem oraz że jego stan zdrowia pozwala na udział w tym biegu.
Weryfikacja zawodników, nadawanie numerów startowych oraz odbiór numerów i pakietów startowych odbędą się wyłącznie w Biurze Zawodów.
Szczegółowe informacje dotyczące lokalizacji i godzin pracy Biura Zawodów zostaną podane na stronie www.cracoviamaraton.pl w późniejszym terminie.
Istnieje możliwość odbioru pakietu startowego w imieniu innej osoby – odbiór pakietu startowego przez pełnomocnika:
Szczegółowa instrukcja odbioru pakietu startowego i weryfikacji znajduje się TUTAJ.
Wniesienie opłaty startowej możliwe jest wyłącznie poprzez system płatności PayU do dnia 14 kwietnia, bezpośrednio po zgłoszeniu uczestnictwa lub w Biurze Zawodów, według stawki obowiązującej w dniu dokonania wpłaty, w przypadku niewyczerpania limitu startujących.
Brak wpłaty przy zgłoszeniu skutkuje usunięciem z listy startowej.
System PayU umożliwia wniesienie opłaty startowej w EURO poprzez przeliczenie opłaty startowej według kursu EURO z dnia dokonywania opłaty.
W Biurze Zawodów nie ma możliwości płatności w EURO.
Wprowadzona została możliwość przeniesienia opłaty startowej na innego zawodnika – najpóźniej do dnia 10 kwietnia. Szczegółowa instrukcja została opisana TUTAJ.