„Kraków na cztery ręce” - propozycja zgłoszona przez firmę United Partners z Warszawy – zwyciężyła w konkursie organizowanym przez Urząd Miasta Krakowa na najciekawsze oferty imprez integracyjno-motywacyjnych w Krakowie i Małopolsce.
Zwycięski Kraków na cztery ręce to gra terenowa, która pozwala uczestnikom docenić nie tylko piękną architekturę oraz zabytki Krakowa, ale także poznać lepiej jego mieszkańców oraz ich zwyczaje i tradycje. Uczestnicy zostają podzieleni na grupy i rywalizują między sobą w kilku różnych konkurencjach. Aby wygrać muszą pokonać wyznaczoną trasę przy użyciu mapek oraz wskazówek przewodników, a także lokalnych mieszkańców. Koncepcja gry opiera się na czterech modułach, które odbywają się w czterech różnych lokalizacjach (moduł językowy - Dworzec Główny, moduł kulinarny - Rynek Główny i Mały Rynek, moduł tradycji - Muzeum Czartoryskich, moduł artystyczny – Planty.
Na drugim miejscu w konkursie znalazły się: „Kraków - miasto światłem malowane” (United Partners) oraz Mozaika Krakowska – zwiedzanie Starego Miasta (Agencja turystyczno-handlowa „Intercrac”). Trzecie miejsce zajęły wspólnie cztery propozycje: „Polowanie na pieroga” (United Partners), „Jak Kraków budowano?” (DMC Poland), „Magiczny Kraków” (DMC Poland), „Spotkanie z żubrem, rycerzem i królem” (Agencja turystyczno-handlowa „Intercrac”).
Komisja konkursowa nagrodziła 39 najlepszych ofert, które znajdą się w katalogu pokonkursowym. W pierwszej kolejności oceniana była innowacyjność oraz atrakcyjność i oryginalność oferty. Oceniano także zgodność oferty z celem i założeniami konkursu tj. stopień urozmaicenia i zaskoczenia uczestników, stopień w jaki dana oferta spełnia założenia motywowania i nagradzania.
W konkursie organizowanym przez Krakow Convention Burau wzięło udział 11 firm. Partnerami strategicznymi konkursu byli: MPI Poland Club i Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce. Konkurs zorganizowany został przy współpracy z: Urzędem Marszałkowskim Województwa Małopolskiego, Małopolską Organizacją Turystyczną, Krakowską Izbą Turystyki, Małopolską Izbą Hotelarską „GREMIUM”, Uniwersytetem Ekonomicznym w Krakowie oraz Fundacją Aeris Futuro.
Oferta imprez integracyjno–motywacyjnych opublikowana w formie katalogu będzie promowana wśród potencjalnych klientów takich imprez na targach turystyki biznesowej (m.in. we Frankfurcie, Barcelonie, Brukseli) i prezentacjach zagranicznych. Dodatkowe informacje są dostepne na stronie internetowej: www.conventionkrakow.pl. (KF).