Konkurs jest skierowany do mieszkańców, władz miejskich oraz organizacji turystycznych, którzy dodając zdjęcia swojego miasta oraz śledząc je zwiększają szanse wybranego miejsca na zwycięstwo w konkursie. Dodatkowo dziesięciu najaktywniejszych użytkowników portalu otrzyma nagrody. Do wygrania są Księgi Przeżyć z WyjątkowyPrezent.pl, umożliwiające m. in. przejażdżkę Lamborghini Gallardo i Dodge Viper, lot szybowcem czy skok na boungee. Dla zwycięzców przewidziano także książki i filmy Martyny Wojciechowskiej z jej własnoręcznymi podpisami oraz atrakcyjne gadżety PlaceKnow.com.
Konkurs jest też okazją do wsparcia swojego miasta, pokazania jego nieznanej strony lub uchwycenia miejsc powszechnie rozpoznawalnych z nowej, subiektywnej perspektywy. Organizatorzy zaprosili do udziału we współzawodnictwie ponad 200 miast z całej Polski oraz ponad 120 organizacji turystycznych.
Zwycięży miasto, które zbierze najwięcej punktów przyznawanych za liczbę publikowanych na portalu zdjęć oraz liczbę osób śledzących. Zgodnie z zasadami zdjęcia mogą być dodawane za pośrednictwem oficjalnego konta miasta, instytucji, jak i z konta indywidualnego użytkownika portalu Placeknow.com. Zwycięskie miasto w nagrodę otrzyma możliwość nagrania filmu promującego metropolię, który zostanie wyemitowany i wyprodukowany przez TravelChannelTV.
Portal społecznościowo-informacyjny Placeknow.com przeznaczony jest dla pasjonatów podróży z całego świata, osób, które chcą swoimi doświadczeniami z wyjazdów podzielić się z szerszym gronem. Serwis ma na celu również jednoczenie użytkowników internetu pragnących pokazać światu swoje miejsce na ziemi. Za pośrednictwem Placeknow.com można zobaczyć ciekawe lokalizacje okiem ludzi, którzy dotarli do najbardziej nieprzystępnych terytoriów. Fotografie mogą też inspirować do kolejnych wypraw, pokazując wartość podróżowania.
WIĘCEJ NA: www.placeknow.com/konkurs-miast