1500 piłek do nożnej otrzymali animatorzy krakowskich Orlików od firmy Marketing Investment Group (właściciela salonów Umbro w Polsce), na zakończenie turnieju UMBRO CUP. W zawodach rozgrywanych na boisku przy ulicy Grochowskiej rywalizowało ponad 70 młodych piłkarzy z krakowskich Orlików.
Animatorzy krakowskich Orlików otrzymali od firmy Marketing Investment Group (właściciela salonów Umbro w Polsce) 1500 futbolówek o łącznej wartości 120 tys. złotych). „Przekazanie piłek wpisuje się w działania Angielskiej Federacji Piłki Nożnej (FA) oraz firmy Marketing Investment Group i marki Umbro na rzecz wspierania społeczności lokalnej" – mówił prezes Marketing Investment Group – Andrzej Grząka.
W uroczystości wzięła udział Magdalena Sroka, Zastępca Prezydenta Krakowa. „Cieszymy się z gestu firmy Marketing Investment Group, tym bardziej, że piłki przekazane dla animatorów będą służyć naszym małym piłkarzom" – mówiła Magdalena Sroka. (M/KF)