W Wydziale Geodezji dostępne jest opracowanie dla obrębów 50, 51, 52, 53, 63, 8, 17, 6, 7 i 5 położonych w Śródmieściu.
Dokumentacja projektu składa się z: rejestru gruntów, rejestru budynków, rejestru lokali, kartotek budynków, kartotek lokali, mapy ewidencyjnej.
Wszyscy zainteresowani mogą zapoznać się z przygotowanym projektem opracowania, uzyskać niezbędne wyjaśnienia i zgłosić do protokołu ewentualne uwagi i wnioski. Ważne jest bowiem by na etapie projektu modernizacji, przed założeniem ewidencji budynków i lokali, ujawnić ewentualne błędy.
Dane zamieszczone w operacie ewidencji gruntów i budynków mają charakter wiążący dla organów podatkowych, błędy będą miały więc wpływ na wymiar podatku od nieruchomości. Zmienione w wyniku modernizacji dane są również ujawniane z urzędu w księgach wieczystych. W przypadku błędów mogą powstać kłopoty przy obrocie nieruchomościami - np. przy sprzedaży, darowiźnie, spadkobraniu. (KS)