Marka Kraków znalazła się wśród najsilniejszych marek na polskim rynku i otrzymała tytuł Superbrands Polska.
Międzynarodowa organizacja Superbrands już po raz piąty z rzędu wyłoniła najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku. W tej edycji po raz pierwszy oceniano także miasta i regiony.
„Tytuł „Superbrand 2010” jest szczególnie ważny dla Krakowa, gdyż stanowi dowód dużego zaufania społecznego dla mark” – komentuje Monika Piątkowska, pełnomocnik prezydenta miasta Krakowa ds. marki Kraków.
Prestiżowe wyróżnienie zostało przyznane przez radę ekspertów nie tylko za wyrazisty rynkowy sposób komunikacji marki Kraków z otoczeniem, ale też aktywną i skuteczną pracę na rzecz budowy wizerunku i wartości marki Krakowa.
Międzynarodowa organizacja Superbrands działa od 15 lat w 85 krajach świata. Od pięciu lat prowadzi rankingi marek w naszym kraju. (M)