Ambasady RP w Limie, Doha i Skopje, Wydziały Promocji Handlu i Inwestycji w Buenos Aires i w Atenach, All in UJ, Irish-PolishSociety, wiele biur turystycznych oraz hoteli udostępniło opublikowany niedawno filmhyperlapse o Krakowie. Film dotarł już prawie na każdy kontynent, ciesząc nie tylko Polonię, ale także zachęcając obcokrajowców do przyjazdu do królewskiego miasta. W sumie film w trzech wersjach udostępniono już ponad 11 000 razy, a łączna ilość wyświetleń przekroczyła pół miliona. Czy Wy też udostępniacie?
Warto przypomnieć, że materiał, z którego powstał film, to nieco ponad 22 tysiące zdjęć, a cały jego projekt zajmuje blisko 1 TB miejsca na dysku. Pierwsze przymiarki do projektu zaczęły się jeszcze w kwietniu tego roku, natomiast pozostałe ujęcia były realizowane od połowy maja, gdy dopisywała pogoda. Zdjęcia trwały do końca lipca, a w czasie gdy pogoda nie rozpieszczała, autor zajmował się montażem. Całość prac, licząc zarówno fotografowanie jak i montaż, pochłonęła około 640 godzin, nie licząc przy tym poprawek do filmu. W rezultacie w zaledwie kilku minutach pokazane zostały najpiękniejsze miejsca Krakowa i urokliwe chwile minionego lata. Nie licząc postów w mediach społecznościowych, o filmie można było dowiedzieć się m.in. na portalach wKrakowie.pl, LoveKraków.pl, w Radiu Kraków, Radiu Eska i w TVP Kraków. Film wyświetlany był także przy okazji ostatnich konferencji, spotkań biznesowych i wydarzeń kulturalnych.
Z pewnością dzięki nadchodzącym Mistrzostwom Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn oraz Światowym Dniom Młodzieży nasz film zobaczy jeszcze więcej osób, a do miasta zawitają kolekcjonerzy niezapomnianych chwil. Przecież każdy wie, że Kraków to „City made of moments”.
Wersja 30s
Wersja 1 min.
Wersja 5 min.