Jak zaprojektować i stworzyć grę komputerową oraz jak sprawić, by zyskała popularność i przyniosła zyski – tego dowiedzą się uczestnicy rocznego kursu tworzenia gier Game Academy. Wśród prowadzących znaleźli się najlepsi specjaliści z branży. Pierwszy zjazd Game Academy – projektu Krakowskiego Parku Technologicznego oraz GameDesire, odbywa się 16 i 17 grudnia w KPT.
Program Game Academy obejmuje cały proces tworzenia gry komputerowej. Sklada się zarówno z prelekcji, jak i warsztatów dotyczących wiodących technologii prowadzonych przez najlepszych specjalistów z branży gier komputerowych.
W trakcie rocznego kursu uczestnicy zajęć zapoznają się z zagadnieniami związanymi z: game designem, zarządzaniem projektem tworzenia gry, najważniejszymi technologiami wykorzystywanymi w produkcji, podstawami marketingu i PR oraz pozyskiwaniem użytkowników, a także monetyzacji. Całość programu zostanie uzupełniona dwoma spotkaniami Developers Weekend, w trakcie których prelegenci będą służyć swoją wiedzą w rozwiązywaniu konkretnych problemów początkujących twórców.
W ramach Game Academy zaplanowano również realizację Programu Mentorskiego – doświadczeni pracownicy GameDesire wspomogą twórców swoją wiedzą z zakresu projektowania, monetyzacji oraz innych zagadnień związanych z powstawaniem gier.
Prelegentami Game Academy będą pracownicy czołowych polskich i zagranicznych studiów produkujących gry, specjaliści z wieloletnim doświadczeniem zarówno developerskim jak i edukacyjnym. Wśród obecnie potwierdzonych wykładowców są między innymi Paweł Miechowski (11bit Studios), Mateusz Janczewski (ATGames), Stan Just (CD PROJEKT RED), Paweł Weder (GameDesire) czy Grzegorz Mazur (Ville Monarch).
Pierwszy zjazd Game Academy odbywa się 16 i 17 grudnia w Krakowskim Parku Technologicznym (ul. Podole 60). Szczegółowy harmonogram wydarzenia, lista wszystkich prelegentów oraz bilety w cenie 30 zł są dostępne na stronie www.gameacademy.pl.