Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu prowadzi trzy punkty informacyjne dla mieszkańców, które znajdują się na rondzie Mogilskim, w przejściu podziemnym przy pl. Bohaterów Getta oraz przy ul. Pawiej w tunelu szybkiego tramwaju. Pracownicy jednostki miejskiej odpowiadają na pytania na temat komunikacji miejskiej, inwestycji i remontów prowadzonych przez ZIKiT oraz przyjmują wnioski i uwagi od krakowian.
W obiekcie przy rondzie Mogilskim pracownik ZIKiT dyżuruje od 9.00 do 17.00 od poniedziałku do piątku. Ponadto, dzięki uprzejmości firmy prowadzącej kiosk przy punkcie, w pozostałych godzinach podstawowych informacji udzielają także pracownice kiosku, działającego między 6.00 a 21.00 (w dni powszednie) oraz w soboty i niedziele od 8.00 do 16.00.
Na miejscu dostępny jest również bezpłatnie dwutygodnik Kraków.pl, zawierający najważniejsze informacje miejskie, KARNET, z którego możemy dowiedzieć się o wszystkich wydarzeniach kulturalnych w Krakowie, ulotki dotyczące wymiany pieców, Budżetu Obywatelskiego 2017 oraz kalendarze „Mobilnego Krakowa” i naklejki mobiParking, które pozwalają parkować samochód w strefie płacąc telefonem komórkowym. W czasie odwiedzin punktu warto także skorzystać z darmowego Wi-Fi. Pasażerowie mogą również kupić bilet KMK lub napić się ciepłej herbaty czy kawy.
Informacji można także zasięgnąć w dwóch pozostałych punktach ZIKiT: przy pl. Bohaterów Getta oraz w tunelu KST przy ul. Pawiej. W obu miejscach działa także dziennik podawczy, na którym mieszkańcy mogą składać pisma urzędowe oraz odebrać miejskie ulotki z informacjami. Dodatkowo mogą odebrać dwutygodnik Kraków.pl, miesięcznik KARNET, ulotki dotyczące wymiany pieców, Budżetu Obywatelskiego 2017 oraz kalendarze „Mobilnego Krakowa” i naklejki mobiParking.