MeetUp Polska, największe spotkanie społeczności YouTube w tej części Europy, przenosi się do Krakowa! W związku z współorganizacją przedsięwzięcia przez Miasto Kraków i wolnym wstępem na wydarzenie, organizatorzy spodziewają się frekwencji na poziomie co najmniej 20 tysięcy uczestników.
MeetUp Polska to największe wydarzenie związane z rodzimą sceną YouTube. Poprzednie edycje odbywające się we Wrocławiu spotkały się z olbrzymim zainteresowaniem, przyciągając każdorazowo około 10 tysięcy osób. W związku z przeniesieniem wydarzenia do Krakowa oraz pierwszym w historii wstępem wolnym na imprezę, organizatorzy szacują frekwencję na co najmniej 20 tysięcy osób. Organizatorami wydarzenia są Miasto Kraków i sieć partnerska YouTube – GetHero, właściciel marki MeetUp®.
MeetUp odbędzie się dziś 9 września w TAURON Arenie Kraków i ugości ponad 200 twórców. Impreza skierowana jest do osób, których pasją jest YouTube i umożliwi im spotkanie oraz interakcję z najważniejszymi twórcami YouTube w kraju. To także wiele aktywności scenicznych, takich jak panele dyskusyjne, konkursy i występy muzyczne. Do tej pory odbyło się 6 edycji tej imprezy: wrocławskie w 2014, 2015 i 2016 roku, gdańska w 2016 oraz dwie „subedycje” w katowickim Spodku w latach 2016–2017, zorganizowane w ramach Intel Extreme Masters.
W ramach promocji tegorocznej edycji oraz promocji Krakowa, Gethero przygotowało kampanię, której efektem są dwa filmy na kanałach YouTube Rezigiusza oraz Izaka – najpopularniejszych gamerów w Polsce. Oba filmy, utrzymane w konwencji „GTA in Real Life”, opublikowane zostały w serwisie YouTube w niedzielę 3 września. W niecałe 48 godzin od publikacji wygenerowały ponad 1 mln organicznych wyświetleń.
Jak powiedział Zastępca Prezydenta Miasta Krakowa, Andrzej Kulig – YouTube to miejsce, w którym pasja łączy się z nowymi technologiami i możliwościami, pozwalającymi na zrealizowanie marzeń. Kraków to dynamiczne, nowoczesne miasto, które jest otwarte na nieszablonowe formy promocji. Akcja promocyjna „GTA in Real Life” jest tego najlepszym świadectwem. Chcemy skutecznie trafiać do młodych ludzi, korzystając przy tym z najnowocześniejszych narzędzi. Współpraca z reZigiuszem oraz Izakiem przy projekcie przyniosła ponad milion odsłon w ciągu zaledwie 36 godzin, a oba filmy zostały jednymi z najpopularniejszych w serwisie YouTube. To olbrzymi sukces, który motywuje nas do dalszego działania w tej dziedzinie – dodał.
W ramach akcji zrealizowano dwa filmy, które możecie obejrzeć tutaj:
– Ciężko spotkać tak postępowe i nowoczesne miasto, jak Kraków. Na każdym kroku realizacji, zarówno kampanii, jak i wydarzenia, władze miasta okazywały ponadprzeciętne zrozumienie i pomoc. Zaangażowanie włożone przez nie w realizację tego wyjątkowego projektu jest nieocenione. Wierzymy, że zrozumienie rynku, otwartość na idee i wiara w młodych pozwolą nam wspólnie zorganizować najlepszy i największy MeetUp w historii – podkreślił Tobiasz Wybraniec, prezes zarządu agencji GetHero, która jest organizatorem MeetUp.
Oficjalna strona www wydarzenia
Wydarzenie na Facebooku