Zarząd Transportu Publicznego w porozumieniu z serwisem jakdojade.pl umożliwili mieszkańcom korzystanie z aplikacji w pełnym zakresie – sprawdzanie godziny odjazdu z konkretnych przystanków, planowanie całej trasy przejazdu, a także możliwość zakupu biletu komunikacji miejskiej bezpośrednio w aplikacji.
– Bezpieczny i wygodny zakup biletów to znakomita wiadomość dla mieszkańców Krakowa jeżdżących komunikacją miejską. Dzięki temu pasażerowie nie muszą szukać kiosku, stacjonarnego automatu biletowego, czy martwić się formą płatności – mówi Łukasz Franek, dyrektor Zarządu Transportu Publicznego.
Jak to działa? Po wybraniu trasy przejazdu w prawym dolnym rogu pojawi się sugerowana cena biletu, ustalana w zależności od czasu przejazdu na wybranej trasie. W menu wyboru biletu dostępne mamy jednak wszystkie bilety: 20-minutowe, 50-minutowe, 90-minutowe itd.
Aplikacja mobilna „Jakdojadę” dostępne jest dla użytkowników systemu operacyjnego iOS oraz Android. W celu zakupu biletu należy zainstalować aplikację na urządzeniu mobilnym, uruchomić, a po zalogowaniu się wybrać sposób zapłaty: BLIK-iem, kartą lub przez dedykowany portfel.
Przypominamy, że w Krakowie działają już inne aplikacje mobilne, które także oferują jednorazowe bilety komunikacji miejskiej. Są to iMKA, SkyCash, moBiLET oraz mPay.