W związku z pogarszającą się sytuacją epidemiczną Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców UMK zwraca się z prośbą o ograniczenie załatwiania spraw tylko do tych niezbędnych. Od 28 października wydział prowadzi obsługę w pełnym zakresie spraw, ale zawiesza bezpośrednią obsługę w celu złożenia wniosku.
Od 28 października dokumenty do wydziału można składać drogą elektroniczną za pośrednictwem esp.pwpw.pl lub przez obywatel.gov.pl w zależności od rodzaju sprawy, do urn wystawionych we wszystkich oddziałach wydziału, za pośrednictwem poczty, lub przez paczkomaty. O załatwieniu sprawy i dalszym sposobie postępowania, wydział będzie informować telefonicznie lub drogą e-mail, dlatego wnioskodawcy proszeni są o udostępnienie kontaktów do siebie na składanych wnioskach.
Za utrudnienia przepraszamy i prosimy, by sprawy, które nie są niezbędne do załatwienia, odroczyć na późniejszy czas.
Informacja telefoniczna dostępna jest w godzinach 7.40-15.30 pod numerem: 12 616 91 09.
Szczegółowe informacje wraz z filmami instruktażowymi na stronie internetowej bip.krakow.pl.