górne tło

Zachęcamy do kupowania biletów przez internet i w automatach

W związku z ograniczeniami w funkcjonowaniu Punktów Sprzedaży Biletów MPK apeluje do pasażerów Komunikacji Miejskiej w Krakowie, by korzystali z możliwości zakupu biletu przez internet lub w automatach biletowych. Priorytetem jest bezpieczeństwo pasażerów, dlatego ważne jest ograniczenie bezpośrednich wizyt i kontaktów w PSB.

MPK zadecydowało o pozostawieniu otwartego jednego PSB przy ul. Podwale 3/5, bo to punkt zlokalizowany w centrum miasta, o największej powierzchni, w którym można zachować odpowiedni dystans.

12 kwietnia ponad 50 proc. osób stojących w kolejce do Punktu Sprzedaży Biletów przy ul. Podwale 3/5 przyszło tam, aby nabyć bilet, który mogliby łatwo i bez kolejki kupić np. w jednym z ponad 160 automatów KKM.

Przypominamy, że MPK SA pozostawiło otwarty jeden Punkt Sprzedaży Biletów przy ul. Podwale 3/5 wyłącznie z myślą o osobach, których sprawy nie mogą zostać zrealizowane przez Internet - dotyczy to m.in. osób wnioskujących o wydanie lub przedłużenie uprawnień Karty Krakowskiej z tytułu płacenia podatków w Krakowie oraz osób kupujących bilety specjalne (np. osoby bezrobotne). W związku z ciągle obserwowaną bardzo wysoką liczbą zarażeń SARS-CoV-2 apelujemy, aby pozostałe osoby zrezygnowały z wizyty w PSB przy ul. Podwale 3/5.

Przypominamy, że:

MPK SA w Krakowie, ul. J. Brożka 3, 30-347 Kraków

Ważne, aby pamiętać o jednoczesnym wysłaniu informacji o numerze rachunku bankowego, na który mają zostać przelane pieniądze i adresu, na który ma zostać odesłana karta

W sprawach związanymi z biletami prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy: