Od 8 do 16 grudnia można było wziąć udział w konsultacjach społecznych zorganizowanych przez Wydział Komunikacji Społecznej UMK, dotyczących programu strategicznego komunikacji marki Krakowa na lata 2023–2030. Program określa wytyczne w zakresie komunikacji marki Krakowa.
Wydział Komunikacji Społecznej rozpoczął konsultacje społeczne dotyczące programu strategicznego komunikacji marki Krakowa na lata 2023-2030. Program określa kierunki działań Gminy Miejskiej Kraków w obszarze komunikacji marki Krakowa.
Konsultacje trwały do 16 grudnia. Udział w nich mogli wziąć mieszkańcy Krakowa oraz zainteresowane organizacje pozarządowe.
Ponadto, w ramach prowadzonych konsultacji, w dniach 18 listopada – 16 grudnia możliwe było przekazanie swoich wniosków i uwag poprzez wypełnienie anonimowej ankiety elektronicznej, dostępnej pod adresem: forms.office.com
Konsultacje społeczne były prowadzone na podstawie Uchwały nr CXI/2904/18 Rady Miasta Krakowa z dnia 26 września 2018 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Gminy Miejskiej Kraków oraz z Krakowską Radą Działalności Pożytku Publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji oraz uchwały.