górne tło

Program strategiczny komunikacji marki Krakowa – zobacz raport

Pod koniec ubiegłego roku odbyły się konsultacje społeczne w sprawie programu strategicznego komunikacji marki Krakowa na lata 2023-2030. Jest już dostępny raport w tej sprawie, który przygotował Wydział Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Krakowa.

Konsultacje przeprowadzono w okresie od 18 listopada do 16 grudnia 2022 r. Ich celem było określenie działań Gminy Miejskiej Kraków w obszarze komunikacji marki Krakowa.

Efektem konsultacji jest raport, który jest dostępny tutaj [PDF].

Konsultacje społeczne były prowadzone na podstawie Uchwały nr CXI/2904/18 Rady Miasta Krakowa z dnia 26 września 2018 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Gminy Miejskiej Kraków oraz z Krakowską Radą Działalności Pożytku Publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji oraz uchwały.