górne tło

Godziny obsługi mieszkańców w magistracie

Urząd Miasta Krakowa przyjmuje mieszkańców we wszystkich lokalizacjach od godz. 7.40 do 15.30. Punkty Obsługi Mieszkańców w galeriach handlowych są otwarte od poniedziałku do soboty, w godz. 10.00–18.00. Urząd Stanu Cywilnego w godz. 7.40–18.00 funkcjonuje tylko przy ul. Lubelskiej 29. W ten sposób miasto chce zmniejszyć rachunki za prąd.

Kontakt informacyjno-interwencyjny z Urzędem Miasta Krakowa prowadzony jest przede wszystkim za pośrednictwem nowej miejskiej infolinii – Krakowskiego Centrum Kontaktu, gdzie można uzyskać informację o usługach realizowanych przez Gminę Miejską Kraków lub zgłosić problem czy pomysł na ulepszenie funkcjonowania miasta, który zostanie przekazany do odpowiednich służb miejskich.

Aby skorzystać z pomocy miejskich konsultantów i uzyskać praktyczne wskazówki, wystarczy zadzwonić pod nr 12 616 55 55, dostępny od poniedziałku do piątku, w godz. 7.40–15.30. Dodatkowo do dyspozycji mieszkańców niezmiennie pozostaje kontakt w sprawach dotyczących interwencji: e-mail: interwencje@um.krakow.pl oraz nr: 12 616 80 00, dostępny od poniedziałku do piątku w godz. 8.00–16.00.

Kontakt z Urzędem Miasta Krakowa, w przypadku niektórych spraw, tj. odbiór przez strony dokumentów, których nadawcą jest urząd, prowadzony jest także za pośrednictwem usługi Paczkomat Urząd 24:

WAŻNE: W galeriach handlowych nie można odebrać dowodu osobistego.

W galeriach można załatwić sprawy z zakresu Wydziału Spraw Administracyjnych:

Sprawy z zakresu Wydziału Ewidencji Pojazdów i Kierowców: