System Koordynacji Promocji to unikalne w skali kraju rozwiązanie informatyczne służące zarządzaniu marką i promocją miasta wprowadzone przez Urząd Miasta Krakowa w 2017 roku. Platforma na celu ułatwienie współpracy pomiędzy komórkami organizacyjnymi UMK, miejskimi jednostkami organizacyjnymi oraz miejskimi instytucjami kultury (czyli jednostkami SKP) w ramach prowadzonych przez miasto przedsięwzięć promocyjnych.
Za pośrednictwem tego systemu jednostki SKP dokonują akceptacji projektów druków i materiałów promocyjnych pod kątem zgodności z identyfikacją graficzną miasta, zgłaszają plany i przesyłają raporty na temat realizowanych przedsięwzięć promocyjnych. Mogą także dokonywać rezerwacji sprzętu wystawienniczego i nośników promocyjnych.
System jest aktualizowany i rozbudowywany o nowe funkcjonalności. Planowana jest jego rozbudowa mająca na celu umożliwienie użytkownikom dostępu do aktualnego kalendarium wydarzeń i bazy wizerunku zawierającej zdjęcia, ikonografikę, szablony prezentacji i wzory prostych druków.