Podstawową zasadą dobrej komunikacji z odbiorcami jest spójność przekazu. W natłoku informacji, które docierają do nas każdego dnia, to właśnie spójność przekazu, pozwala nam połączyć komunikat z konkretnym nadawcą. W praktyce wiele firm, ale także i miast, aby wyróżnić się na tle konkurencji komunikuje swoje marki opierając się na starannie wypracowanych zasadach. Jednym z podstawowych i stosowanych powszechnie narzędzi jest identyfikacja graficzna marki nazywana Systemem Identyfikacji Wizualnej (SIW).
Wszystkie materiały informacyjne i promocyjne miasta, takie jak ulotki, plakaty czy publikacje, a nawet pisma i wizytówki, tworzone są w oparciu o zasady opisane w księdze identyfikacji wizualnej, zwanej manualem. Zgodnie z manualem zaprojektowany został także miejski system wystawienniczy oznakowany logotypem Krakowa i utrzymany w biało-niebieskiej kolorystyce nawiązującej do oficjalnych barw miasta.
Wykorzystanie sprzętu podczas wydarzeń organizowanych lub wspieranych przez miasto jest jednym z przykładów stosowania zasady spójności przekazu w praktyce. Umożliwia przekazanie odbiorcom czytelnego komunikatu, że wydarzenie, w którym uczestniczą jest organizowane lub wspierane przez miasto (np. wsparcie z budżetu gminy, partnerstwo miasta, patronat honorowy Prezydenta Miasta Krakowa lub Przewodniczącego Rady Miasta Krakowa).
Sprzęt udostępniany jest nieodpłatnie zarówno podmiotom związanym z miastem tzw. jednostkom SKP (komórki organizacyjne urzędu i miejskie jednostki organizacyjne objęte Systemem Koordynacji Promocji – SKP), jaki i podmiotom zewnętrznym wspieranym przez miasto.
Sprzęt można zamówić w następujący sposób:
Szczegółowe informacje: tel. 12 616 1792.