Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie pracuje nad rozwojem aplikacji do dynamicznej taryfy biletowej. W ramach kolejnego kroku prosi użytkowników testowej aplikacji „FAIRTIQ Start–Stop” o wypełnienie specjalnej ankiety.
W grudniu ubiegłego roku mieszkańcy Krakowa mieli możliwość przetestowania aplikacji do dynamicznej taryfy biletowej. ZTP przeanalizował już wszystkie dane, które użytkownicy zarejestrowali podczas przejazdów, a także zapoznał się z każdą zgłoszoną uwagą.
Kolejnym etapem rozwoju aplikacji do dynamicznej taryfy biletowej, która ma na celu usprawnienie z korzystania transportu publicznego, jest zebranie opinii i doświadczeń co do samej aplikacji. Pozwoli to na stworzenie produktu, który sprosta oczekiwaniom pasażerów.
ZTP przygotowało specjalną ankietę online, o której wypełnienie prosi wszystkich użytkowników aplikacji „FAIRTIQ Start–Stop”. Jej celem jest zebranie informacji na temat ewentualnych problemów, z jakimi pasażerowie spotkali się podczas korzystania z aplikacji.
– Prosimy o podzielenie się swoją opinią na temat procesu rejestracji, rozpoczęcia podróży, aktywacji funkcji „Smart Stop” oraz korzystania z opcji oceny trasy – proszą przedstawiciele Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie.
Równocześnie ZTP dziękuje wszystkim, którzy wzięli udział w testach aplikacji, i tym, którzy poświęcą czas na wypełnienie ankiety. – Państwa zaangażowanie jest niezmiernie cenne i kluczowe dla tworzenia innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie mobilności miejskiej. Dzięki państwu możemy dążyć do stworzenia jeszcze lepszej aplikacji, która sprosta oczekiwaniom szerokiej grupy użytkowników – zaznaczają przedstawiciele ZTP.