górne tło

Biuro Rzeczy Znalezionych – podsumowanie

W tym roku Biuro Rzeczy Znalezionych w Krakowie przyjęło blisko tysiąc znalezionych przedmiotów, z których dominującą grupą były telefony – stanowiły one aż 47 proc. wszystkich zgłoszeń. Warto również zauważyć, że znaczący odsetek to pieniądze, które stanowią 11 proc. zgłoszeń, oraz portfele 10 proc.. Inne zgubione przedmioty to słuchawki (9 proc.) i klucze (3 proc.).

Co ważne, aż 25 proc. znalezionych rzeczy wróciło do swoich właścicieli! To pozytywny sygnał, pokazujący, że Biuro Rzeczy Znalezionych odgrywa istotną rolę w pomaganiu ludziom odnaleźć utracone wartości.

Biuro Rzeczy Znalezionych, prowadzone przez Wydział Spraw Administracyjnych UMK, przyjmuje przedmioty o wartości szacunkowej powyżej 100 zł.

Siedziba biura znajduje się w Urzędzie Miasta Krakowa, w budynku przy ul. Wielickiej 28A, na I piętrze, w pokoju 114. Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.40 do 15.30.

Z biurem skontaktować się możesz mailowo: brz@um.krakow.pl.pl lub telefonicznie 12 616 56 82, 12 616 57 11.

Aby zapoznać się z aktualną listą rzeczy zgłoszonych do biura oraz uzyskać więcej szczegółowych informacji dotyczących jego funkcjonowania, odwiedź stronę internetową: bip.krakow.pl