górne tło

Kraków to stan umysłu [ZDJĘCIA]

Kraków to znacznie więcej niż tylko miejsce na mapie – „Krakow − to stan umysłu", który wyzwala twórcze myślenie, pozwala realizować siebie i odnosić sukcesy na różnych polach. Pod takim hasłem będzie realizowana kampania promocyjna miasta zachęcająca do studiowania w Krakowie, która rusza 16 kwietnia. Jej twarzami są: Katarzyna Krzeszowska - Miss Polski 2012, Maciej Kot - brązowy medalista Mistrzostw Świata w skokach narciarskich i Michał Gazda - zdobywca złotego medalu w Robot Challenge.

„Przez tę kampanię chcemy pokazać, że nasze miasto jest idealne nie tylko do studiowania ale także do kreowania własnej osoby, swojego charakteru, do rozwijania swoich pasji i umiejętności. Chcemy pokazać, że Kraków jest najlepszy i dlatego to najlepsi zostali twarzami kampanii" – mówiła podczas  konferencji prasowej Magdalena Sroka, Zastępca Prezydenta Krakowa ds. Kultury i Promocji Miasta.

Przypomnijmy, że Kraków ma wieloletnią tradycję akademicką. To miasto 23 uczelni wyższych − w tym drugiego najstarszego w Europie Środkowo-Wschodniej uniwersytetu − ok. 200 tys. studentów i ok. 13 tys. nauczycieli akademickich. Warto tutaj studiować nie tylko ze względu na bogatą ofertę uczelni, wykwalifikowaną kadrę uniwersytecką czy zaplecze naukowe.

Decyzja o wyborze studiów nie ogranicza się jednak jedynie do znalezienia odpowiedniego kierunku i uczelni. Wybierając miasto, w którym będą studiować, młodzi ludzie decydują jednocześnie o tym, gdzie i jak przez klika najbliższych lat będą się rozwijać, bawić i zdobywać doświadczenie. Kampania ma ich zachęcić do studiowania w naszym mieście, bo Kraków nie jest jedynie miejscem na mapie. „Kraków to stan umysłu" – związany z rozwojem, nauką, ukierunkowany na twórcze działanie, realizację ambicji i pasji, pozwalający odnieść sukces na rozmaitych polach. Dowodem na to – i odzwierciedleniem kampanijnego przekazu − są osiągnięcia trójki krakowskich studentów, którzy zostali jej „twarzami".

„Kraków jest stanem umysłu" – potwierdza Katarzyna Krzeszowska – Miss Polski 2012, która studiuje malarstwo w Krakowie (specjalność grafika użytkowa). „Ale żeby się o tym przekonać, trzeba tu przyjechać. To miasto, które daje wiele możliwości, to tutaj chcę zostać i z tym miastem związać swoją przyszłość" – mówi.

Krakowskim studentem jest również Maciej Kot − brązowy medalista Mistrzostw Świata w skokach narciarskich (studiuje wychowanie fizyczne). Życie studenta – sportowca nie jest łatwe ale Maciej Kot udowadnia, że jest to możliwe: „Zajęcia są dopasowywane do naszych potrzeb, co więcej sport i studiowanie udaje nam się pogodzić z życiem studenckim" – mówi.

Studia w Krakowie wybrał także Michał Gazda – zdobywca złotego medalu w Robot Challenge, jednych z najbardziej prestiżowych zawodów w dziedzinie robotyki. „Krakowskie uczelnie wykorzystują najnowocześniejsze technologie i dużo inwestują, nie ma drugiego takiego miejsca" - mówi.

Kampanijne billboardy oraz citylighty z wizerunkami krakowskich studentów odnoszących sukcesy będą eksponowane (przez dwa tygodnie) w pięciu miastach: Warszawie oraz Katowicach, Kielcach, Lublinie i Rzeszowie – cztery ostatnie to stolice województw, z których (poza małopolskim) pochodzi największa liczba osób studiujących w Krakowie. Kampanijna reklama ukaże się również w dzienniku „Rzeczpospolita" w numerze, w którym będzie publikowany najnowszy „Ranking Szkół Wyższych". Outdoorowy charakter kampanii (obecność w przestrzeni publicznej) pozwoli dotrzeć z przekazem nie tylko do samych kandydatów na studia, ale również do osób, które mają wpływ na ich decyzje o wyborze miejsca studiowania (rodzice, znajomi, bliscy).

Sesja zdjęciowa na potrzeby kampanii była realizowana na terenie MOCAK-u (Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie). Koncepcję graficzną kampanii opracowała agencja Opcom Sp. z o.o., za jej realizację odpowiada firma Business Consulting Sp. z o.o.

 

DO POBRANIA

miss male

kotbilb

gazdacitylight

missprasa