Trwa kampania promocyjna marki „Krakow Royal Sports”. Spoty reklamowe mogą obejrzeć telewidzowie stacji TVN24 oraz telewizji iTVN, emitującej na terenie Europy i Stanów Zjednoczonych.
Od 16 listopada w telewizji TVN 24 ruszyła kampania promująca największe krakowskie imprezy sportowe. Kilka razy dziennie, w dobrym czasie antenowym emitowane są spoty reklamowe takich wydarzeń, jak Cracovia Maraton, Tour de Pologne czy regaty w kajakarstwie slalomowym. Wcześniej, reklamówki Krakowa emitowane były w telewizji iTVN. Akcja promocyjna potrwa do końca listopada.
Krakow Royal Sports to projekt, skupiający pięć największych krakowskich imprez sportowych. Poza wymienionymi wyżej, w skład Kraków Royal Sport wchodzą Grand Prix Polski w Siatkówce Plażowej Mężczyzn i Otwarte Mistrzostwa Krakowa w Biegu Górskim Bieg Trzech Kopców. „Projekt łączy działania marketingowe podczas międzynarodowych imprez sportowych organizowanych na terenie Krakowa w jednolitą kampanię promującą miasto oraz region. Istotą marki Krakow Royal Sports jest połączenie sportowej dynamiki z tradycją, motywem „królewskości” i obietnicą dodatkowych atrakcji, jakie turystom oferuje przyjazd do Krakowa” – wyjaśnia Mateusz Chwajoł z Zarządu Infrastruktury Sportowej. (M)