Organizatorzy SocialCampu, cyklicznych spotkań branży interaktywnej i pozarządowej, zapraszają na trzecią edycję wydarzenia do Teatru 38 w Klubie pod Jaszczurami, ul. Rynek Główny 8, Kraków, 19 kwietnia 2011, 18:00. Tym razem będziemy dyskutować o ekonomii internetu. Wstęp wolny.
Na spotkaniu omawiane będą przykłady odpowiedzialnego biznesu w internecie, pozyskiwania środków na działalność społeczną za pomocą internetu (Dotpay), metody wykorzystania internetu mobilnego (SkyCash), metody monetyzacji społeczności internetowych (Gumtree) oraz potencjał marketingowy aplikacji mobilnych wykorzystujących geolokalizację (Eskadra Opcom). Na spotkaniu zostanie przedstawiony „Raport z badań wykorzystania marketingu internetowego małopolskich organizacji pozarządowych”. W wydzielonej części będą dostępne materiały związane z problematyką spotkania. Aktualne informacje o wydarzeniu można znaleźć na stronie WWW pod adresem http://socialcamp.eu.
Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: baza kursów centrumkursow.pl, magazyn Do Celu, portal studencki dlaStudenta.pl, portal odpowiedzialnybiznes.pl, serwis Magiczny Kraków, portal Nasza Przestrzeń, portal organizacji pozarządowych NGO.pl, portal regionalny Wrota Małopolski, Przedsiębiorczy Kraków.
Spotkanie dofinansowane ze środków programu grantowego Ligi Odpowiedzialnego Biznesu.
Program:
18:00-18:10 – Wstęp – Michał Dyrda, prowadzący.
18:10-18:35 – Raport z badań wykorzystania marketingu internetowego małopolskich organizacji pozarządowych – Maciej Chmielowski, Krakweb.pl; Fundacja Rozwoju Gmin Polskich. Raport dostępny na stronie WWW: http://socialcamp.eu/biblioteka/.
18:35-19:00 – Jak organizacje pozarządowe mogą wykorzystać aplikacje, które dają możliwość dokonywania bezpiecznych przelewów w czasie rzeczywistym przez telefon komórkowy i internetowy system transakcyjny – SkyCash.
19:00-19:25 – Prezentacja na temat różnych projektów, m.in. charytatywnych, z którymi współpracuje Dotpay, (studenckie inkubatory przedsiębiorczości, www.chcepomagac.org, www.siepomaga.pl) – Dotpay.
19:25-19:35 - Przerwa
19:35-20:00 - Prezentacja omawiająca na przykładzie Gumtree możliwości samowystarczalności ekonomicznej społeczności internetowych – Gumtree.pl.
20:00-20:25 – Potencjał biznesowy i marketingowy aplikacji mobilnych wykorzystujących geolokalizację (np. Forsquere, FB Deals, Instagram) – Eskadra Opcom.