górne tło

Miesiąc Fotografii (13 maja - 12 czerwca)

To już ostatni weekend 9. edycji Miesiąca Fotografii w Krakowie – a z nim ostatnie spotkania poświęcone fotografii, ostatnia szansa na obejrzenie zaległych wystaw i ostatnie wspólne imprezy!

Już dziś (10 czerwca) zapraszamy do Klubu Pauza na wspólną imprezę MFK i magazynu KMAG.

Sobota (11 czerwca) to dla nas dzień spotkań – na wszystkie zapraszamy do biura festiwalowego w Galerii Camelot.


Eskmo to pseudonim Brendana Angelidesa, kompozytora i producenta z San Francisco. Artysta czerpie z różnych odmian elektroniki czy abstract hip-hopu, zachowując przy tym własny charakter. Twórczość Eskmo zdobyła uznanie samego Amona Tobina oraz szefów wytwórni Ninja Tune, co zaowocowało kontraktem i albumem. Jego występ to w szczegółach dopracowana uczta, zarówno muzyczna, jak i wizualna.

King Cannibal – właściwie Dylan Richards, brytyjski DJ i producent. „Let The Night Roar”, debiutancki album dla Ninja Tune został obwołany objawieniem. Dzięki piorunującej mieszance dubstepu, dancehallu i cytatów z geniuszy elektroniki oraz porywającym setom zyskał uznanie publiczności na całym świecie.

Niedziela to ostatni dzwonek na obejrzenie zaległych wystaw! Których jeszcze nie widzieliście? Przybywajcie, zapraszamy!

12.06.2011 – zakończenie Festiwalu.

Dodatkowe informacje są dostępne na stronie internetowej: www.facebook.com/photomonth oraz www.photomonth.com (KF)


O kuratorach:

Adam Broomberg i Oliver Chanarin współpracują ze sobą od około dekady. Ich prace wystawiano na całym świecie, na ponad dwudziestu wystawach indywidualnych i licznych wystawach zbiorowych. Poza tym regularnie prowadzą warsztaty i fotograficzne kursy mistrzowskie; wykładają również na studiach z zakresu Fotografii Dokumentalnej w LCC w Londynie i w School of Visual Arts w Nowym Jorku. Broomberg i Chanarin są laureatami wielu nagród, w tym Vic Odden Award, przyznawanej przez Royal Photographic Society; są członkami Rady Powierniczej Photoworks i Photographers’ Gallery. Podziw i uznanie przyniosło im nowatorskie podejście do fotografii dokumentalnej, przekraczające granice tego gatunku.