Atrakcje turystyczne miast i regionów oraz System Informacji Turystycznej jako narzędzie promocji turystyki - to tematy, które będą poruszane podczas XV Spotkania Biur Promocji, organizowanego w dniach 13-14 października (czwartek-piątek), w Wieliczce. Swoje prezentacje podczas spotkania będzie miał m.in. Urząd Miasta Krakowa oraz Krakowskie Biuro Festiwalowe.
Podczas pierwszego dnia (13 października, czwartek) przedstawiciele Krakowskiego Biura Festiwalowego zaprezentują działalność Punktów Miejskiej Informacji Turystycznej Info Kraków, natomiast w drugim dniu (14 października, piątek) przedstawiciele Urzędu Miasta Krakowa oraz Miasta Sopotu opowiedzą o wspólnej kampanii promocyjnej miast, która prowadzona była podczas tegorocznych wakacji.
W organizowanych po raz piętnasty Spotkaniach Biur Promocji, uczestniczy zwykle kilkudziesięciu specjalistów ds. promocji, PR oraz kontaktów z inwestorami. Tematami dotychczasowych spotkań, które odbywały się m.in. pod Olsztynem, w Jurze Krakowsko-Częstochowskiej, w Zielonej Górze czy w Turawie pod Opolem były: efektywność działań promocyjnych, przygotowanie programu pobytu inwestora oraz gościa zagranicznego, marka, reputacja i wizerunek. Imprezie co roku towarzyszy Przegląd Materiałów Promocyjnych Miast.
Program wydarzenia jest dostępny na stronie Związku Miast Polskich: http://zmp.miasto.biz/aktualnosc-2-67-spotkanie_biur_promocji.html. (KF)