Start rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki

Zamknąć boiska szkolne

Przy okazji zamknięcia szkół należałoby również zamknąć szkolne boiska, na których gromadzi się młodzież – zauważa w swojej interpelacji radny Łukasz Gibała. Radny Michał Starobrat prosi o przyspieszenie remontów, a radny Łukasz Wantuch nawiązuje do interpelacji w sprawie parkowania przy ul. Celarowskiej.

Fot. Bogusław Świerzowski / krakow.pl

Radny Michał Starobrat poprosił o przesłanie aktualnego haromonogramu zadań zgłoszonych przez niego i zawartych w budżecie miasta na 2020 r. Jednocześnie radny poprosił, aby ze względu na epidemię przyspieszyć remonty ul. Stanisława Stołajowskiego, Halszki oraz Podgórki.

W celu uniknięcia poruszania się znacznej liczby osób komunikacją miejską, co ma zapobiec rozprzestrzenianiu się koronawirusa, zawieszono strefę płatnego parkowania. Od 16 marca nie jest pobierana opłata za parkowanie oraz nie są podejmowane kontrole. Część osób poruszających się po Krakowie samochodami posiada wykupione już abonamenty postojowe, a wielu z nich w związku z pandemią zostanie dotkniętych stratami finansowymi. Radny Łukasz Gibała uważa, że w tym trudnym czasie władze powinny pomóc mieszkańcom, na ile jest to możliwe i rozważyć możliwość zwrotu części abonamentu w stosunku do czasu, kiedy parkowanie pojazdów będzie bezpłatne.

Radny Gibała prosi też o zamykanie boisk szkolnych i sportowej infrastruktury przyszkolnej gdzie, zdaniem radnego, młodzież gromadzi się, by uprawiać różne sporty.

Radny Łukasz Wantuch otrzymał odpowiedź na interpelację dotyczącą zakazu parkowania przy ul. Celarowskiej 22. Odpowiedź ta nie zadowala radnego, który wnioskuje, by zakaz znajdował się tylko w miejscach niezbędnych, a nie na całym półtorametrowym chodniku.

pokaż metkę
Autor: Błażej Siekierka
Osoba publikująca: MAŁGORZATA KUBOWICZ
Podmiot publikujący: Kancelaria Rady Miasta Krakowa
Data publikacji: 2020-03-25
Data aktualizacji: 2020-03-25
Powrót

Zobacz także

Znajdź